⌚ SUUNTOCZ.cz⌚ POLARCZ.cz⌚ kupHodinky.cz⌚ TIMEX.cz⌚ GARMIN⌚ stopwatch.czH.S.H Sport s.r.oH.S.H e-shop
⚂♟ Společenské-hry.cz♛ Drevene-sachy.cz♣ Pokerstore.cz◢ Orienteering.cz☼ RECTA◢ SPORTident.cz◢ VJsport.cz⌚ Kahuna.czH.S.H. Computer⛬ Všechny e-shopy
BESTSELLERY









Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Dotaz ma chybu...
Dotaz ma chybu...


Reklamace

Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.

Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.

Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.

*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů. 

POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace. Při uplatnění reklamace doporučujeme následující postup:

  • Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou.
  • K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou.
  • Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej.
  • Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.
  • Přiložte kopie dokladů viz. bod 2 (záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou).
  • Dále přiložte podrobný popis závady či nefunkčnosti přístroje.
  • Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e- mailový a telefonický kontakt a adresu pro doručení nazpět.
  • Zboží odesílejte na adresu: Nádražní 42/82, Smíchov, 150 00 Praha 5, 150 00
  • Po přijetí reklamace je předáno k posouzení. Reklamace posuzována v rámci zákonů ČR a dle pravidel výrobce.
  • V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání.

Prostudujte si Reklamační řád (viz další informace...)